و حالا

سلام دوستان عزیـــــــــــــــــــز

 

22 سال پیش در چنین روزی فردی به دنیا آمد که در آینده دنیا را متحول خواهد کرد

بله 21 مهر 1370 تولد این فرد مهم است و او کسی نیست جز

.

.

.

.

.

.

جز

.

.

.

.

.

.

بله جز اشک

امروز تولد منه

میدونم خیلی خوشحالید ولی زیاد بروز ندید چون امروز شهادته

اولین هدیه رو از خانوادم گرفتم، دومیشم از همراه اول. حالا کی چراغ سومیشو روشن میکنه خدا داند. 

منتظرمااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

مجتبی لاغری فیروزجایی
ساعت11:48---10 آبان 1392
خیال کردم تولدکوروش ،تختی ، .....باشه تولدتو>>>>>>هه هه باشه حالا مبارک باشه هرچند دیرشده

♥♠بهاره♠♥
ساعت19:33---1 آبان 1392
tafalodet mobalakkkkkkk.tablik migam

ama midoonam goozashte

ama be har hal mobarak
پاسخ: به هر حال ممنون دمت گرم


آشنا
ساعت21:39---23 مهر 1392
سلام. دلم برات خیلی تنگ شده، مخصوصا که من و Hichkas میدونم تو کمبود داری
ناراحت نشی
منظورم کمبود محبت بودش
بدون من کمبود محبت داری.


Moonlight
ساعت15:36---22 مهر 1392
الآن تو نقش قاتلی دیگه؟

Moonlight
ساعت22:25---21 مهر 1392
نه من مهتابم ماه نیستم!!!
پاسخ: می بندی یا یه مشت بزنم همه دندونات بریزه


Moonlight
ساعت16:26---21 مهر 1392
تولدت مبارک اشک!!!
پاسخ: ممنون خیلی ماهی!!!


پایون
ساعت11:39---21 مهر 1392
سلام تولدت مبارک 100سال به این سالا انشااله
پاسخ:چـــــــاکرم بهزاد جان ممنون : )


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 مهر 1392 ا 9:47 نويسنده : اشک ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.